Bastukväll!

På Torsdag den 1/10 så är det bastukväll för alla snoppkebabmedlemmar och anhängare! Bastubadet sker någonstans runt kl 17:00-21:00, allt händer i Sundsta badhus. Ta gärna med någon rolig historia eller dricka! Som vi sagt tidigare, får alla anhängare tipsa om nya rekryter, bara hör av er innan om hur många ni tar med och så vidare. Alla andra behöver inte anmäla sig, men det kan vara bra att göra det ändå, så skriv en kommentar här om du kommer eller inte! Om ni inte hittar eller är osäkra på tiden, ring Polly på 0702-141144. Basta sig lite!

7 kommentarer:

Polly said...

Jag kommer!

Mox said...

Jag kommer också!

Anton Schwark said...

Och jag!

physiological said...

i'll be there

jerre said...

jag kommer(L)

Tobbe said...

Jag kommer och spruter er i tarma!!!! AHHHH!!1!! CRAZY MADDERFAKKING BASTUBAD!!!

Anton Schwark said...

Vi ska kissa i barnpoolen och bajsa i storpoolen!!!!!!!!

Post a Comment